Pragniemy poinformować, że oddział Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w Wielkiej Brytanii podjął inicjatywę skoordynowania polskiej obecności na największych brytyjskich targach dotyczących branży budowlanej, które odbędą się w dniach 8-10 października 2019 r. na terenach wystawowych NEC w Birmingham: https://www.ukconstructionweek.com/#/

Ubiegłoroczna edycja wydarzenia przyciągnęła ponad 650 wystawców z całego świata prezentujących ponad 10 tys. produktów i usług, oraz rekordową ilość 34 tys. odwiedzających, przede wszystkim potencjalnych klientów z branży. Hale wystawowe odwiedziło:

- 7651 przedstawicieli branży deweloperskiej, włączywszy Barratt Developments, Taylor Wimpey, Persimmon, Berkeley, Bellway, Redrow, Bloor homes, Galliford Try, Bovis Homes, Hill, Morris Homes, Keepmoat, Kier Group;

- 3,834 osoby reprezentujące generalnych wykonawców, jak Skanska, BAM Nuttall, Laing O’Rourke, Morgan Sindall, Galliford Try, Balfour Beatty, MACE, Keepmoat, Lendlease ISG, Sir Robert McAlpine, Kier, Interserve, Amey, oraz Multiplex;

- 3,771 czołowych architektów, m.in. z firm Zaha Hadid Architects, dMM, Grimshaw, Arup, Fosters & Partners, BDP, Atkins, Capita;

- 3,092 reprezentantów głównych dystrybutorów, a wśród nich Travis Perkins, Selco, Tradepoint, MKM, Screwfix, Jewsons, Grafton, EH Smith, Huws Gray, Gibbs & Dandy;

- 2,732 przedstawicieli władz lokalnych, rządu centralnego, instytucji medycznych oraz pracowników lotnisk

- 1,872 specjalistów z branży edukacyjnej

 Z analiz wynika, że 80% z nich stanowiły osoby posiadające zdolność do podejmowania decyzji zakupowych (właściciel, CEO, dyrektor). Szacowany potencjał finansowy transakcji omawianych podczas targów to ponad 50 mld GBP.

UKCW składa się z 8 sekcji tematycznych: Budownictwo; Technologie Budowlane; Projekty Infrastrukturalne; Energetyka + Ogrzewanie, Wentylacja i Klimatyzacja (HVAC); Powierzchnie i Materiały; Konstrukcje Drewniane (8-10 października) oraz nowo uruchomione powierzchnie pod nazwą Technologie z Wykorzystaniem Betonu (Concrete Expo 8-9 października) i Grand Design Live (9-10 października, poświęcona wyposażeniu i wykończeniu domów). 

Naszym celem jest zaprezentowanie jak największej ilości firm z Kraju pod wspólnym szyldem "Made in Poland". Uważamy, że zwiększona widoczność wystawców z Polski przyniesie konkretne efekty w postaci większej liczby zawartych transakcji. Podstawą takiej opinii są prowadzone od pewnego czasu obserwacje pawilonów narodowych innych państw podczas głównych imprez targowych w UK - wskazują one, że ujednolicony branding przyciąga większą liczbę zainteresowanych w porównaniu do sytuacji gdy uczestnik targów decyduje się na stoisko opisane jedynie nazwą własną. 

W przypadku UK Construction Week rozpatrujemy dwie opcje, które wydają się równie atrakcyjne i wzajemnie się nie wykluczają: 

- Pawilon Polski - miejsce gdzie na połączonej przestrzeni znajdzie się większa ilość przedsiębiorców z różnych branż. Tego typu koncepcja znajduje częste zastosowanie podczas wszystkich imprez targowych i wydaje się być przyciągająca zarówno z uwagi na zajmowaną powierzchnię (w miarę dostępności) jak i architekturę. Ważne jest aby każda z firm-uczestników dysponowała w ramach pawilonu własną przestrzenią, na tyle dużą by czuć się w niej komfortowo. Przeszkodą w zastosowaniu tego rozwiązania może być sekcyjność targów  - oznacza to że wspólny obszar powinien znajdować się na granicy 2 lub więcej sekcji, tak aby odpowiednio wypozycjonować wystawców reprezentujących różne sektory branży budowlanej.

- Polski Szlak - rozwiązanie to łączy ze sobą logiczną potrzebę umiejscowienia stoiska w odpowiedniej sekcji z główną ideą projektu. Nie tak spektakularne jak Polski Pawilon, zachowuje jednak podstawowe założenia koncepcji: oddzielne stoiska rozmieszczone w różnych punktach targów, występujące pod szyldem "Made in Poland", zostaną zaprezentowane przez organizatora jako "Polish trail" i opisane jako całość w materiałach promocyjnych. Zaletą tej opcji jest znacznie większa elastyczność co do zajmowanej powierzchni oraz sposobu jej zabudowy. Istotne wydaje się również, że czas na podjęcie decyzji co do udziału w targach jest w tym przypadku dłuższy niż w przypadku udziału w Pawilonie.

Nie możemy co prawda zaoferować finansowania udziału polskich przedsiębiorstw we wspólnym przedsięwzięciu, jeżeli jednak zdecydujecie się Państwo na wzięcie udziału w naszej inicjatywie, możecie liczyć na znaczące zniżki przy wykupie stoiska oraz specjalne warunki marketingowe. W wyniku podjętych przez nas negocjacji podjęte zostały następujące ustalenia:

- W przypadku zagospodarowania powierzchni większej niż 100 m.kw. (przez wszystkich uczestników łącznie, na całym obszarze imprezy) firmy biorące udział w inicjatywie "Made in Poland" będą uprawnione do 20% zniżki za każdy metr kw. zajmowanej powierzchni: powierzchnia niezabudowana to 332 zamiast 415 GBP za m.kw., powierzchnia zabudowana to 372 zamiast 465 GBP za m.kw.

- Wizytówka wystawcy - portfolio, historia oraz artykuły medialne które mogą przybliżyć profil wystawcy zostaną zaprezentowane na stronie internetowej targów.

- Wsparcie marketingowe - we współpracy z agencją PR Liz Male, po przesłaniu przez wystawcę planu uczestnictwa w targach lub szczegółów promocji produktu, organizator umożliwia udział w akcjach promocyjnych wydarzenia.

- Organizacja spotkań B2B - po dostarczeniu organizatorowi targów listy potencjalnych partnerów (z grona uczestników targów lub spoza tego grona), zostaną podjęte starania o zorganizowanie indywidualnych spotkań z każdą z wymienionych firm. Pomimo braku gwarancji, szanse na doprowadzenie do spotkania są duże - w ubiegłym zastosowanie tej opcji doprowadziło do 70 000 indywidualnych kontaktów pomiędzy firmami.

- Opcja "Click to Meet" - możliwość samodzielnego zaaranżowania spotkania B2B z pozostałymi uczestnikami imprezy poprzez wysłanie indywidualnego poprzez stronę internetową targów.- Spersonalizowany link rejestracyjny - możliwość podglądu który z odwiedzających jest szczególnie zainteresowany profilem firmy i zgłosił swój udział w targach poprzez kliknięcie w indywidualny link umieszczony na wizytówce wystawcy.

- Zweryfikowane dane na temat rynku UK - wystawca otrzyma dostęp do danych odnośnie branży budowlanej w UK, dostarczonych przez jedną z największych wyspecjalizowanych agencji informacyjnych, Barbour ABI. Mogą one być dostosowane do indywidualnego zapotrzebowania pod kątem sektorów, lokalizacji, stanu zaawansowania projektów i ich typu. 

- Pytania i odpowiedzi - możliwość indywidualnego podzielenia się na stronie internetowej organizatora szczegółami dotyczącymi prezentowanego produktu lub usługi oraz zaprezentowania swoich planów.

- Logo - po podpisaniu umowy. logo wystawcy zostanie umieszczone w specjalnym newsletterze pod nazwą Construction Buzz.

- Przewodnik targowy - profil firmy oraz dane kontaktowe zostaną umieszczone w tej publikacji.

Każdy z uczestników "polskiej obecności" będzie musiał stworzyć profil opisowy w języku angielskim i przekazać go organizatorowi w momencie podpisania umowy, w celu umieszczenia informacji w materiałach promocyjnych - drukowanych i online.

Załączamy 2-stronicową wizytówkę wydarzenia w języku polskim z opisem wydarzenia oraz listą opłat wynegocjowanych przez brytyjskie biuro PAIH. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani udziałem w naszej inicjatywie prosimy o jak najszybszy kontakt. Chcielibyśmy zamknąć listę uczestników do początku września.

Pytania oraz zgłoszenia prosimy kierować na następujące adresy email: 

- joanna.kobalczyk@ paih.gov.pl

- marzena.kwasna@paih.gov.pl

- wojciech.stando@paih.gov.pl

Dziękujemy i zapraszamy do wspólnego uczestnictwa.

 

powrót
Udostępnij post
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest

NEWSLETTER

KALENDARZ WYDARZEŃ

PRZYDATNE LINKI

realizacja:
X

Strona korzysta z plikow cookies w celu realizacji uslug i zgodnie z Polityka plikow Cookies. Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu w Twojej przegladarce.