
Zapraszamy do udziału w 6 edycji misji handlowej dla sektora winiarskiego i branży spożywczej. Wydarzenie odbędzie się w dniach 28 lutego – 1 marca w miejscowości Logroño w regionie La Rioja, w północnej Hiszpanii. Organizator misji zapewnia wybranym firmom pełne dofinansowanie udziału.
Dla kogo?
- dystrybutorzy i importerzy wina oraz produktów spożywczych takich jak oliwa z oliwek, chorizo, sosy, sery, papryka, karczochy, grzyby, szparagi itp.,
- sieci spożywcze, supermarkety, delikatesy, sieci sklepów, sektor HoReCa itp.
Wydarzenie przewiduje:
- uprzednio zaaranżowane spotkania biznesowe pomiędzy importerami a hiszpańskimi producentami (pierwszeństwo w rezerwacji spotkań mają importerzy),
- wizyty w firmach hiszpańskich (zgodnie z wyborem dokonanym przez każdego importera).
Warunki uczestnictwa:
Zainteresowane udziałem w misji firmy (importerzy, dystrybutorzy) rejestrują się na platformie online.
Organizatorzy na podstawie wypełnionych na platformie profili importerów wybiorą tych, które są ich zdaniem najbardziej rokujące tzn. widzą szansę na współpracę z producentami hiszpańskimi.
Koszty podróży i zakwaterowania dla wybranych firm są w 100% pokrywane przez Organizatora misji.
W przypadku anulowania uczestnictwa po 24 stycznia, koszty anulowania obciążą importerów. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem Travel notes.
Ważne terminy:
- do 24-go stycznia: importerzy/dystrybutorzy rejestrują się na stronie internetowej wydarzenia (organizator potwierdzi mailowo udział firmy),
- 17-24 stycznia: importerzy/dystrybutorzy wybierają firmy, z którymi chcieliby się spotkać oraz te, które chcieliby odwiedzić w ramach company visits. Dodatkowo, uczestnicy misji zobowiązani są dostarczyć kopię swojego paszportu (do rezerwacji lotów). Importerzy potwierdzają przesłany wcześniej przez organizatora plan podróży,
- 29 stycznia: uczestnicy misji otrzymają agendy spotkań,
- od 2 lutego: importerzy otrzymają bilety lotnicze pocztą elektroniczną.
Zainteresowane firmy prosimy o kontakt z naszym ośrodkiem Enterprise Europe Network.